Porównaj (0)

MAX 360 – nowa usługa serwisowa Festool dla narzędzi pogwarancyjnych

Usługa MAX 360 zostanie uruchomiona od 1 stycznia 2024 r., wprowadzając dodatkowe korzyści dla klientów, którzy posiadają narzędzia Festool po upływie Gwarancji all-inclusive. W ramach usługi maksymalny koszt naprawy narzędzia pogwarancyjnego wyniesie nie więcej niż 360 PLN netto. Oznacza to, że jeżeli koszty naprawy wynikające z kosztorysu będą mniejsze niż 360 PLN netto, klient pokryje tylko rzeczywisty koszt naprawy. Natomiast w przypadku, gdy kwota z kosztorysu przekroczy 360 zł netto, klient nie będzie zobowiązany zapłacić więcej niż 360 zł netto.

Nowa usługa jest dostępna dla właścicieli narzędzi Festool prawidłowo zarejestrowanych do Gwarancji-all inclusive (patrz „Warunki Gwarancji all-inclusive i dodatkowe usługi Festool GmbH”), dla których upłynął 36-miesięczny okres bezpłatnej naprawy, a od daty ich rejestracji nie minęło więcej, niż 6 lat.

MAX 360 – nowa usługa serwisowa Festool dla narzędzi pogwarancyjnych

Usługa jest dostępna na terenie Polski i jest ograniczona czasowo.

Przynieś narzędzia do firmy Punta pod adres ul. Piaskowa 6 w Elblągu lub zleć naprawę online swojego narzędzia, które jest już po upływie gwarancji i nie jest starsze, niż 6 lat. Koszt naprawy Twojego narzędzia nie przekroczy 360 zł netto. Zasady dotyczące zlecenia naprawy online pozostają bez zmian.

MAX 360 – nowa usługa serwisowa Festool dla narzędzi pogwarancyjnych

Warunkiem skorzystania z usługi MAX 360, naprawa musi zostać zlecona w serwisie Centralnym Festool Polska. Z usługi wyłączone są akumulatory (w tym SYS-Powerstation), ładowarki, ramiona ssące ASA, moduły zasilania EAA oraz turbiny ssące TURBO, a także narzędzia których dotyczy jeden z wyjątkowych przypadków wymienionych w pkt. 2.4 warunków Gwarancji all-inclusive.

Szczegółowe zasady działania usługi dostępne są w Regulaminie.

Załączniki