Aktualnie koszyk jest pusty
Podaj e-mail:
Podaj hasło:
Wybierz walutę  
poniedziałek - piątek od 8:00 do 16:00
e-mail: biuro@punta.com.pl

Sugerowane kategorie:

    Producenci:

      Zadzwoń do nas przez Skype

      Ostatnio dodane opinie
      JESTEM ZADOWOLONY STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY ZADAWALAJĄCY JAKOŚĆ ZADAWALAJĄCA JESTEM ZADOWOLONY STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY ZADAWALAJĄCY JAKOŚĆ ZADAWALAJĄCA dobry produkt więcej

      SERVICE all-inclusive w FESTOOL.


      Ochrona przed kosztami napraw

      Nowa, 36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami obejmuje teraz również wszystkie części zamienne, tzn. już  nie będą Państwo otrzymywać uciążliwych kosztorysów oraz rachunków. Oczywiście, nasz serwis naprawczo-transportowy odbierze na życzenie, bezpośrednio od Państwa urządzenie do naprawy i dostarczy je z powrotem. Naturalnie , bezpłatnie * **

      więcej...

      Ubezpieczenie od kradzieży

      To proste, niż każde inne ubezpieczenie: w razie kradzieży w ciągu 36 miesięcy od daty zakupu po wpłacie 400 PLN udziału własnego otrzymają Państwo nowe urządzenie. Nawet wtedy, gdy zostało ono skradzione z samochodu lub z placu budowy. *

      więcej...

      Zakup bez ryzyka

      Satysfakcja lub zwrot pieniędzy: zachęcamy do przetestowania naszych maszyn do 15 dni od daty zakupu. W razie niezadowolenia z narzędzia mogą je Państwo zwrócić sprzedawcy i otrzymać zwrot ceny zakupu *

      więcej...

      Nowa część zamienna lub narzędzie gratis

      Bez znaczenia, jaka część zamienna jest potrzebna do Państwa urządzenia: my zapewniamy dostępność przez co najminiej 10 lat. A jeśli nie - otrzymają Państwo bezpłatnie nowe urządzenie w zamian *

      więcej...

       

      * Dotyczy wszystkich maszyn Festool, zakupionych od dnia 02.04.2013r. i zarejstrowanych w ciągu 30 dni od daty zakupu do bezpłatnej usługi SERVICE all-inclusive. Obowiązują warunki serwisowe Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/serwis

      ** W następujących przypadkach nie zapewnia się gwarancji ochrony przed kosztami zgodnie z naszymi warunkami serwisowymi: w przypadku uszkodzenia materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia, nieprawidłowego użytkowania, uszkodzenia w następstwieużycia nieorginalnego wyposażenia lub części zamiennych, samodzielnego rozbierania urządzenia oraz pracy ciągłej powodującej silne zużycie.

       

      O PUNTA Ważne informacje Do pobrania Katalogi narzędziowe
      DotPay