Aktualnie koszyk jest pusty
Podaj e-mail:
Podaj hasło:
Wybierz walutę  
poniedziałek - piątek od 8:00 do 16:00
e-mail: biuro@punta.com.pl

Sugerowane kategorie:

    Producenci:

      Zadzwoń do nas przez Skype

      Ostatnio dodane opinie
      Dają radę. Produkt bardzo dobrze wykonany i świetnie służy :) polecam Bardzo pomocna rzecz. W połączeniu z sednikami Bormax ułatwia wykonanie prawidłowych otworów ... Bardzo dobry sednik. Pracuje się szybko i bez wyrywania krawędzi otworów w płycie meblowej. Dobry produkt w dobrej cenie. więcej

      Termin realizacji

      2.1 Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów.

          Dostępność jest wskazana przy produkcie który Państwa interesuje.

      2.2 Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

      2.3 Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

      2.4 www.punta.com.pl. zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru u producenta.

          W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.

      2.5 Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Czas dostawy przesyłką kurierską DPD w granicach Polski wynosi 1 dzień roboczy w przypadku dostawy do dawnych miast wojewódzkich oraz 1 do 2 dni roboczych w przypadku dostawy do pozostałych miejscowości.

      2.6 O przewidywanym czasie realizacji Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie lub przez e-mail w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia.

      2.7 O dokładnym terminie czyli dzień dostarczenia przesyłki, Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie i przez e-mail w momencie wysyłki towaru z naszego magazynu (prosimy o podawanie adresu e-mail)

      2.8 Dokładną godzinę dostarczenia Nabywca może uzyskać dzwoniąc na info-linię DPD i podając numer przesyłki jaki znajduje się w potwierdzeniu nadania.

      dając numer przesyłki jaki znajduje się w potwierdzeniu e-mail.

      O PUNTA Do pobrania Ważne informacje Katalogi narzędziowe
      DotPay