Aktualnie koszyk jest pusty
Podaj e-mail:
Podaj hasło:
Wybierz walutę  
poniedziałek - piątek od 8:00 do 16:00
e-mail: biuro@punta.com.pl

Sugerowane kategorie:

    Producenci:

      Zadzwoń do nas przez Skype

      Ostatnio dodane opinie
      Najlepsze sękowniki z jakimi się spotkałem w ciągu 30 lat pracy. Z innych marek nawet nie ... 5 Koszt freza, to koszt frezarki, którą posiadam. A wychodzi idealnie. Koszt freza, to koszt frezarki, którą posiadam. A wychodzi idealnie. Towar najwyższej klasy, przecina dąb 50mm jakby to była płyta wiórowa 18mm, no i rewelacyjna ... więcej

      Formy płatności

      1. Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden z trzech sposobów płatności:

      a) "ZA POBRANIEM"

      Opłacenie zamówienia następuję przy odbiorze przesyłki prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę.

      Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.


      b) "PRZEDPŁATA"

      Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy.

      Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz

      po wpłynięciu należności na konto Sprzedawcy.

      Wysłanie elektronicznego potwierdzenia przelewu na adres e-mail: biuro@punta.com.pl przyspieszy realizację zamówienia.

       

      Raiffeisen Bank Polska S.A.  

      Nr rach: PL08 1750 1501 0000 0000 2223 8302  

      BIC SWIFT:  RCBWPLPW

       

      c] "PŁATNOŚĆ ON-LINE"

      Rozliczenia transakcji on-line przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

      Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po otrzymaniu od Dotpay informacji o zrealizowanej transakcji ( zazwyczaj otrzymujemy potwierdzenie natychmiastowo po wykonaniu transakcji ) oraz po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

       

      d)    "KREDYT KUPIECKI"

      Przelew bankowy z odroczonym terminem płatności na rachunek bankowy Sprzedawcy.

      Ta forma płatności jest dostępna wyłącznie dla zarejestrowanych i wybranych przez Sprzedawcę Klientów.

      Aktywowana jest indywidualnie przez Sprzedawcę na żądanie Klienta.

      Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

       

      e) "GOTÓWKA"

      Gotówka przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy.

      Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

      Sprzedawca poinformuje telefonicznie i mailowo o gotowości do wydania i płatności.

       

      f) "ZAKUPY NA RATY " eRaty Santander Consumer Bank

      Forma zapłaty za towar, polegająca na sfinansowaniu zakupu kredytem konsumenckim (wiązanym), udzielanym przez Santander Consumer Bank S.A. za pośrednictwem PUNTA.

      Firma PUNTA występująca w roli pośrednika kredytowego, informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług Santander Consumer Bank S.A. oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez Santander Consumer Bank S.A. za pośrednictwem PUNTA.
      Szczegóły na www.santanderconsumer.pl

      Jak dokonać płatności z wykorzystaniem systemu eRaty:

      1. Wybierz tą formę płatności "eRaty" przy potwierdzeniu zamówienia

           - Zostaniesz przekierowany na stronę Santander Customer Banku.


      2. Wypełnij e-wniosek wybierając najkorzystniejszy okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną oraz prześlij uzupełniony e-wniosek do Banku.

          - W przeciągu najbliższych minut Bank wyda wstępną decyzję kredytową

       

      3. Czekaj na kontakt konsultanta Santander Consumer Banku lub wiadomość e-mail

           Są dwa sposoby zawarcie umowy:

           3 a) za pomocą przelewu ( szczegóły poniżej )

           3 b) za pośrednictwem firmy kurierskiej ( szczegóły poniżej )


      4. Bank wydaje decyzję kredytową i upoważnia PUNTA do wydania towaru.


      5. PUNTA wysyła towar pod wskazany adres.

      Prosimy o dopełnienie wszystkich formalności kredytowych w ciągu 30 dni. Po upływie tego czasu, jeśli umowa kredytowa nie zostanie skutecznie zawarta, zamówienie wygaśnie.

       

      2. W szczególnych przypadkach, dotyczących np.:

      - zamówień o bardzo dużej wartości

      - produktów nietypowych

      - produktów sprowadzanych na zamówienie klienta

      - odroczenia wysyłki i magazynowania towaru dłużej niż 10 dni roboczych

      Sprzedawca może wymagać dokonania przedpłaty.

      Wysokość przedpłaty jest ustalana indywidualnie dla danego zamówienia, a płatność dokonywana jest na podstawie faktury pro-forma.

      O PUNTA Do pobrania Ważne informacje Katalogi narzędziowe
      DotPay